9 Temmuz 2014 Çarşamba

Günlük Makyaj

Selam kızlar bugün size bir günlük makyaj yazısı yazmak istedim. Günlük makyajımda neler yapıyorum neler kullanıyorum hepsini bugün anlatıcam:))

Benim günlük makyajımda çoğu zaman sadece eyeliner ve rimel var. Bugün de olduğu gibi. Eyeliner ile aramızdan su sızmaz. Bazı günler makyaj yapmak çok zor geldiğinde kirpiklerimi kıvırıp rimel sürüp çıkıyorum. Hele ki  yazın... Kirpik makasım ve rimelim yaz makyajımın bitirim ikilisi. Yazın özel günler haricinde makyaj yapmayı çok sevmiyorum su gibi terliyorsun, aktı mı akmadı mı derdine giriyosun. Hiç gerek yok bir rimel ile de harikalar yaratabiliriz.

Yüzüme yaz kış özel bir gün olmadıkça kesinlikle fondotenmiş pudraymış asla uygulamıyorum, uygulayamıyorum. Çillerime aşığım kapatma gibi bir derdim yok vallahi. He böyle küçük sivilcelerimi tenimle birebir uyumlu kapatıcımla kapatıyorum. Bir sorunum kalmıyor :)) Tatilde bronzlaştığımda ise essence in blush up allığını kullanıyorum. Onunla ilgili detaylı bir yazı yazacagım. 

Rimelim ise "Rimmel London scandal eyes retro extreme black" daha yeni aldım bu rimeli deneme aşamasında anlayacağınız ama sanli hafif akıyo bilemedim uzun bir incelemeden sonra detaylı yazısı sizler olucak. 

 Gelelim fasulyenin faziletine. Rujumu bu sefer sadece kalemden elde ettim. Üstüne parlatıcı sürdüm ve renge bayıldım. Düzenli olarak böyle kullanmayı düşünüyorum artık :)) Avon un asansörlü lipliner larından biriydi aslında hatırlayamıyorum. Umarım bu yazımı da beğenmişsinizdir. Beğendiyseniz yorum yapmayı unutmayınn :)) Bir daha ki yazımda görüşmek üzere  



          Facebook: melopotamya
          Twitter: melopotamya 


2 yorum:

  1. Ben bişey sormak istiyorum eyelineri kusursuz bi şekilde nası çekebilirim ? Görselli bir şekilde anlatırsanız sevinirim,teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki anlatmaya çalışırım. Zaten ilk başlarda kusursuz eyeliner diye bişey eliniz alıştıa görüceksiniz oda kusursuz olucak zaman gerekli burda iş elinizin alışmasında bitiyor anllattığımda bir kaç videoda eklerim izlersiniz

      Sil