11 Temmuz 2014 Cuma

Bitenler #1

Günaydın kızlar:)) Bugün size ilk bitenler yazımı yazmak istedim neler güzeldi neler güzel değildi hadi hep birlikte bir göz atalım :)) 
 

Garnier; makyaj temizleme suyu: Bu ürünü bayıla bayıla kullandım ve şimdi bitmek üzere. İlk başlarda gözlerimde bir yanma yaptı ama sonra rimeli değiştirince sorunun suda değil rimel de olduğunu anladım. Bitti bitecek. Bitince evde olan makyaj temizleme jellerimi bitirip yenisi öyle alacağım. Çok severek kullandığım birşey bitince ben çok üzülüyorum. Sanki yerine yenisi gelmicek :)) 

Loreal true match fondoten;Yağlı ciltlerin bir numaralı fondoteni olmalı bu arkadaş. Bayılarak kullandım. Kurutmadı da fazla yağlı parıl parıl parlayan bir cilt olarak göstermedide ikisinin ortası. Ben bu ortayı çok sevdim. Yalnız bana biraz açık kaldığı için her sürüşümde üstünden pudra geçmek zorunda kaldım. Açık olmasıda benim hatam yani. Fodoten mükemmel tabiki indirimlerde yedekleyeceğim.

Bebak el kremi; Dünyanın en en en iyi nemlendiricisi olarak tarihe geçmeli bu küçücük şey.  Küçüğünü almıştım watsonstan. Ne kadar kullanırsam kullanayım bitmedi acayip bereketli birşey.  Ama artık dibini gördüm. 

Golden Rose 3D Effect Maskara;
İlk başlarda işlevini tam anlamıyla yerine getiriyordu, ancak ne zaman azalmaya başladı onun da işlevi azalmaya başladı. Bir daha alır mıyım? Hayır çünkü elimde daha iyi rimeller var. 

Flormar Siyah Göz kalemi;
 Ben gerçekten ama gerçekten hiç sevemedim bu kalemi sürekli şanş verdim. Ama aktı bulaştı. Hatta kuzenimin nişanında bu kalem yüzünden rezil oldum. Ağlamışımda rimelim akmış gibi durduğunu nişan bitince gördüm. Bu kalemi de bu hale ben değil kardeşim getirdi. Bir daha asla almayacağım. 


Bugün ki ilk bitenler yazımda böyle:)) Bir daha ki yazımda görüşmek üzere :)) 


           Facebook; Melopotamya
           Twitter; melopotamya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder