20 Temmuz 2014 Pazar

Cat Eye Makyaj (natural)

Merhaba kızlar yine makyaj yazılarıyla devam ediyorum. Bugün sizin için "cat eye" dediğimiz makyajdan yaptım umarım beğenirsiniz :)) 

Cat Eye makyajları çok seviyorum ama günlük olarak çok kullanamıyorum. Çünkü günlük bir eyeliner çekip çıkan insanım günlük kendime bu tür makyajları yakıştırmıyorum. Ama gece yemeğe çıktığımızda veya düğün kına nişanlarda bu makyajı kullanmayı çok seviyorum. Çok natural nir makyaj oldu benim için. Kahverengi ve beyazdan oluşan bir makyaj. Çok severek kullandığım renkler. 





Kullandığım Malzemler; 

Essence quatro eyeshadow: to die for
Wet n Wild eyeshadow: E380B 
Essence match 2 cover cream concealer: 20 soft beige
Rimel: Rimmel london scandaleyes retro glam Golden rose 
Ruj: avon peach pack


Evet kızlar cat eye yazım bu kadar :) bu arada bu kullandığım malzemelerin hepsinin incelemesi sizleri bekliyor. Yakında blogda olucak. Bir daha ki yazımda görüşmek üzere blogumu takip etmeyi unutmayın:)) 


       Facebook; Melopotamya
       Twitter; melopotamya
        İnstagram; melikeataman 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder