14 Temmuz 2014 Pazartesi

Eyeliner Nasıl Çekilir?

Selam kızlar :)) Geçen gün bir yorum aldım kusursuz eyeliner nasıl çekilir diye. Bende yazayım dedim ancak kendim fotoğrafla anlatmadım alıntı fotoğraflar anlattım çünkü kendimi çekemiyorum mankenim de burda değil. Zaten onemli olan her şekilde kavramanız.

İlk önce böyle bir fotoğraf ile başlamak istedim. Öyle zırt diye bi çekişte olucak diye bişey yok. Zamanla zamanla zamanla. Kesinlikle eyeliner işi zaman işi. Ben makyaj yapan bir insanım kendime olsun insanlara olsun. Ben bile eyeliner beceriksiziydim. Zamanla daha iyi çekmeye başladım ve şuan ki konumumdan memnunum. 

İlk olarak siz kendiniz nasıl hissederseniz öyle başlayın. İlk zamanlar kopya çekin. Önce kaleminizle çekin üstüne likit geçin. Kalemle bir sürü alıştırmalar yapın. Size bir sır vereyim mi? Hep şu ikinci resimde ki eyeliner i çekmeye çalıştım ama bir türlü beceremedim. Halada öyleyim. Kendime yani. Başkasına çekebiliyorum. Kesinlikle kalemle başlayın. Kuyruk işide alt kirpiklerinizi hizalayarak bant yapıştırabilirsiniz. Kart koyabilirsiniz, kaşık koyabilirsiniz. Ben bunların hepsi "Sebi Bebi" den öğrenek bu hale getirdim. Kesinlikle ama kesinlike onun eyeliner nasıl çekilir videolarını izlemelisiniz. Kuyruklu eyeliner çekebiliyorsam onun sayesindedir. 

Youtube da Sebi Bebi yazarsanız zaten çıkıyor. Beni böyle güzel kuyruklu eyeliner çekebilir hale getirdiği için kendisinede burdan teşekkürlerimi iletiyorum. Benim Eyeliner öğrenme serüvenim bunlar kızlar. İnşallah yardımcı olmuşum. Bir daha ki yazımda görüşmek üzere::))


         Facebook: Melopotamya
         Twitter: melopotamya

2 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim bana çok yardımcı oldunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek seve seve yardimci olabildiysem ne mutlu

      Sil