15 Eylül 2015 Salı

Rimmel London Stay Matte 008 Cashmer

İlk yazımdan merhaba herkese. Küçük bir sorundan dolayi yazıyı yükleyemedim ancak bunun telafisini en kısa sürede yapacağım. 

Şimdi gelelım başlığımızdan da belli olduğu üzere Rimmel London' ın bu dillerden düşmeyen pudrasını anlatmaya. 

 

 
Ben bu pudradan kışın çok ama çok memnundum çünkü benim kışın karma iken yazın yağlıya dönen bir cildim var. Yazın hiç elim gitmedi bu pudra daha doğrusu yazın cilt makyajı yapmayı çok sevmiyorum. Çünkü yüzümde öyle aşırı bir leke görüntüsü yok. 



Kışın sürdüğüm gibi kalıyo en fazla 4 saat sonra yeniliyordum pudrayı. Ancak yazım bu böyle olmuyor. Yazım sürüyorum T bölgeme ben evden cıkana kadar yenilenme ihtiyacı oluyor. 

Bu benim aşırı yağlı T bölgemden de kaynaklanıyor olabilir ancak benım bu pudra hakkında ki görüşlerim bu şekilde. Tekrar alır mıyım? Kışın kullanmak için evet tekrar alırım. 



Benim ilk yazım geçikmeli olsada size ulaştı. Şimdi siz bana yorumlarınızı yapmak ister misiniz bu pudra için? 

Sizin yorumlarınızı bekliyorum. 

Twitter'ımı takip etmeyi, Facebook sayfamı begenmeyi unutmassanız sevinirim. 

Twitter; melopotamya

Facebook; melopotamya 

ÖPÜCÜKLER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder