15 Eylül 2015 Salı

Make Up Forever Rouge Artıst Intense no:43

Merhaba. Bu hafta ki ikinci yazımda sana bütün yaz dolapta beklettiğim ve arkadaşımın bir gün denemesiyle aşık olduğum ruju anlatacagım. 

Make Up Forever'ın bu güzel ruju bana çok sevdiğim birinden hediye gelmişti. O sıralarda başka bir ruja takıldığım için hiç yüzüne dahi bakmadım. Çok üzülüyorum bütün yaz bu güzel rengi kullanmadığım için.


Bu kırmızı içinde çok çok hafif bordoluk barındıran, ateş kırmızısı bir renk. Ben genellikle bordo renk kullandığım için çok açık gelmişti bu renk bana. Bir gün arkadaşıma gösterdim ve elimden kaptığı gibi denemek istedi. Denediğinde çok beğendim ancak benım vurulduğum başka bir nokta vardı. 

O gün gezmek için Ortaköy'e gitmiştik. Ortaköy'e gidene kadar ben bordo rujumu iki kere tazeledim ancak o bir kaç saat sonra bişeyler içti çok fazla silinmemesine rağmen yine de tazeledi rujunu. Bu kadar kalıcı olduğu aklımın ucundan geçmezdi. 



Gördüğün gibi sence de rengi çok güzel değil mi? Ben bayıldım. Kalıcığına ayrı bi bayıldım. Zaten yaz olduğu için çok fazla makyaj yapmıyorum. Üşendiğimi söylemeliyim. Rimel sürüp çıkıyorum. Ama bu ruj herşeyi patlatıyor. Denemeni şiddetle tavsiye ediyorum.  Kremsi bir yapıda olmasına rağmen bu kalıcılık. 

Bittikçe alır mıyım? Kesinlikle!


Senin en çok sevdiğin Make Up Forever ürünü nedir? Daha fazla ürün incelemesi istiyorsan yorum yapmayı unutma. 

Blogda ki haberlerden, yazılarımdan haberdar olmak istiyorsan İntagram'ımı, Facebook'umu ve Twitter'ımı takip edersen sevinirim. 

İnstagram, Facebook ve Twitter; melopotamya

ÖPÜCÜKLER...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder