26 Aralık 2014 Cuma

Sonunda Ombre Yaptırdım!!

Selam kızlar :) Uzun bir aradan sonra tekrar birlikteyiz. Üniversite hayatına adapte olmam biraz uzun sürdü. Neyse gel gelelim ilk gördüğüm günden beri hayran olduğum saç modelini sonunda yaptırdım. 


Saçımdan o kadar memnunumki anlatılmaz yaşanır. Kuaförüm gerçekten işinin en ama en iyisi. Saçlarıma ilk defa boya yaptırmama rağmen o koltuğa hiç tereddüt etmeden oturdum. Çünkü güven çok önemli bir unsur. Bende kuaförüme aşırı derecede güveniyorum. 


İlk önce boyanmadan önceki halim. Şuanki halimdende çooooook memnunum :) 

Sonra kızlar bildiğiniz öcü oldum. Kendimden korktum yok böyle birşey. Herkes ayrı ilgiliydi kuaförde ve bir kadının bir kuaförden isteyeceği tüm özelliklere sahip bir kuaför :)) Çok ama çok memnun  kaldığımı bir kez de burdan iletmem gerek  olduğunu düşünüyorum açıkcası. 


Kafam o kadar ağırlaştı ki kafamda sanki taş var kafamı kaldırmamı engelliyor.  Kendi doğal saçlarımın üstüne yapıldı ombre. 

Önden de bu şekilde çoook güzel gözüküyor. Ben kuaförümden çok memnun kaldım hatta bayıldım. 

Kuaförüm Florya da Salon Tria

İbrahim bey çok ama çok yardımcı oldu. Saçlarımı zaten o bu güzelliğe kavuşturdu. Burdan onada çok teşekkür ederim. Ben kuaförden çok memnun ayrıldım. Sizde böyle bir güzellik için Salon Tria yı düşünebilirsiniz. Şimdilik benden bu kadar bir daha ki öneri yazısında görüşmek üzere :))


             İnstagram; melopotamya
             Twitter; melopotamya1 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder