14 Kasım 2015 Cumartesi

Pastel PrettyWoman Cheeks Blush: On Golden Sand 16

Herkese yeniden merhaba. Ödevlerdi, sınavlardı derken çok aksattığımın farkındayım. Ancak bundan sonra düzenli yazı koymaya çalışacağım.

 Şimdi gelelim bu yazının kahramanına. Bu allığı almam biraz tesadüfi oldu açıkçası. Watsons ve Gratisler de 16 numaraya sürekli aramama rağmen bulamıyordum ve artık vazgeçip onun yerine diğer yazımda olan NYC Smooth Skin bronzeri almıştım onun yazısı için tık tık. Ve onun beni nasıl hayal kırıklığına uğrattığını biliyorsunuz. Birgün pudra almak için bu küçük kozmetik dükkanlarından birine girdim. Ben yıllardır Catherine Arley Compact Powder'ı severek kullanıyorum ve gayette uygun fiyatlı. Sonra karşıda ki pastel standını görünce şansımı denemeye karar verdim ki nitekim şansım yaver gitti ve bu allık benimle evimin yolunu tuttu.


Bu allık tamı tamına benim istediğim şekilde pigmentasyonu yerinde, tek seferde rengi istediğim şekilde elde edebiliyorum. Kalıcığı için aynı seyi söylemeyeceğim ama her kadı kızının bi kusuru vardır deyip kalıcığı için kötü birşey söylemeyeceğim. Çünkü bu allığı ben gerçekten çok sevdim ve gittim 15 numarasını da aldım, onun içinde ayrıca bi blog yazısı yazacağım merak etmeyin.  



Ben bir önceki yazımda belirttiğim gibi bronzer olarak değil allık  olarak kullanıyorum ve çok memnunum. Çok hasta ve soluk benizli olduğum günlerin kurtarıcısı. 

Bence uygun fiyatlı, fiyatına göre kalitesi çok iyi olan allıklardan. Angled Brush ile dağıtımı çok kolay ve rahat oluyor. Almadan önce okuduğum blog yorumlarında dağıtımı zor demişler ama ben hiç öyle bir sorunla karşılaşmadım.


Sizin en sevdiğiniz uygun fiyatlı ürünler neler. Gelin bu konuyu birlikte konuşalım. İnstagramdan bana DM atabilirsiniz bu konu hakında veya aşağıya yorumlarını bırakabilirsiniz. Yorumlamamı istediğiniz uygun fiyatlı ürünleride yazabilirsiniz. Bir sonraki yazımda görüşmek üzerin şimdilik hoşçakalın ve kendinize güzel bakmayı unutmayın. 

Ve lütfen bloğuma abone olmayı unutmayın.


İnstagram,Facebook,Twitter; melopotamya

Snapchat:melikeataman


ŞİMDİLİK ÖPÜCÜKLER...



                                       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder