17 Ekim 2015 Cumartesi

NYC Smooth Skin Bronzing Face Powder

Herkese yeniden merhaba. Uzun bi aradan sonra tekrar sizinleyim. Bugün sizlerle bayram alışverişinde aldığım NYC nin bu bronzerı hakkında ki yorumlarım paylaşacağım. 


Aldığım için çok mutlu olduğum bir şey böylesine hayal kırıklığına uğratması çok üzücü. Ben bunu nerdeyse hiç bir yerde bulamamıştım. Ancak bayramın 1.günü Akasya AVM ye gittiğimde bulabildim. Çok sevinerek aldım. Eve geldim sürdüğümde pigmentasyonun fazla olmadığını gördüm. Allık fırçasına 2 sefer aldığımda ancak çıktı rengi. Ben kontür işlemi yapmam, çünkü çok sevmiyorum. Bronz allığıda kendime çok yakıştıdığım için allık olarak kullanıyorum. İnşallah kalıcıdır diye dua etmeye başladım bu sefer. Dışarı çıktım 2 saat sonra aynaya baktığımda yüzümde rengine dair bir kalıntı bile olmadığını görünce büyük hayal kırıklığına uğradığımı söylemessem içim rahat etmez.

Yabancı vloggerların ve bloggerların öve öve bitiremediği bronzer bumuymuş dedim yani. Hiç memnun kalmadığımı söylemeliyim. Fiyatı gayet uygun 10 Tl civarıydı. Tam hatırlayamıyorum. Ben ambalajı hakkınde tek bir yorumum var kapakla bronzer tarafının birleştiği taraf böyle bi tuhaf oldu görselde de görebilirsin sanki koptu kopucak. Aldım ama yazık etmişim yani anlayacağınız.


Bundan sonra Pastel'in Pretty Cheeks allıklarından 16 numarayı aldım ve ondan çok memnunum detaylı fikirlerimi en kısa zamanda yazacağım. Uzun lafın kısası hiç sevmedim ben bunu. NYC den siz neler aldınız? Memnun kaldınız mı? Yorumlarınızı bekliyorum. Yazmamı istediğiniz yazılar varsa aşağıya yorumlarınız bekliyorum isteklerinizi en kısa zamanda yazmaya çalışacağım.


Diğer yazılarımdan haberdar olmak istersen;
İnstagram,Facebook,Twitter; melopotamya


Şimdilik Öpücükler...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder